Tutaj zgromadziliśmy najczęściej powtarzające się pytania klientów dotyczące zakupu dzieł w naszej galerii. W razie pytań zapraszamy do kontaktu osobistego.

Dostępne oznacza, że oferowane dzieło jest w naszym magazynie i możemy je zaprezentować po wcześniejszym umówieniu.
Niedostępne oznacza, że dzieło występowało w naszej ofercie, ale obecnie nie jest dostępne.
Dostępne na zamówienie oznacza, że dzieło jest w naszej ofercie, ale nie ma go w magazynie galerii, np. może być akurat wystawiane na wystawie. W razie zainteresowania takim dziełem, prosimy o kontakt.


Zachęcamy do oglądu dzieł przed zakupami. Dzieła prezentujemy w naszej siedzibie: ul. Środkowa 12, 03-430 Warszawa. Pracujemy online we wszystkie dni tygodnia! Wszystkie dane kontaktowe są na stronie O nas.


Ceny dzieł podane są w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Preferujemy płatność przelewem, ale przyjmujemy również gotówkę.

Dane do przelewu bankowego:

Bohema Adam Łuczak
ul. Środkowa 12, 03-430 Warszawa
Numer konta: 05 1160 2202 0000 0005 4430 0209

W tytule przelewu można podać jedną z nastepujących informacji: tytuł i autor dzieła, ID dzieła, numer wylicytowanej pozycji aukcyjnej (w przypadku licytacji aukcyjnej).


Dzieła zwykle dostarczamy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W razie braku możliwości zrealizowania dostawy w przewidywanym terminie, kontaktujemy się, informując o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.


Zakupione dzieła pakujemy ze starannością i z uwzględnieniem warunków transportu przesyłki. Jeśli jednak opakowanie dzieła nosi widoczne ślady uszkodzenia, lub zapakowane dzieło uległo zniszczeniu, należy:

a) sporządzić pisemny protokół uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego kuriera,
b) złożyć u kuriera reklamację, postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego przewoźnika,
c) poinformować nas o zaistniałych okolicznościach w formie elektronicznej na adres mailowy: biuro@galeriabohema.pl

Szczegółowe zapisy na ten temat zawarliśmy w regulaminie sprzedaży.


Można zwrócić zakupione dzieło w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia mailem na adres: biuro@galeriabohema.pl. Dzieło należy wtedy odesłać na adres: Bohema Adam Łuczak, ul. Środkowa 12, 03-430 Warszawa. Zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszty wysyłki w terminie 7 dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki przez galerię pod warunkiem, że dzieło nie będzie nosiło śladów użytkowania, ani uszkodzeń. Szczegółowe zapisy na ten temat zawarliśmy w regulaminie sprzedaży.


Tak. Jednak przekraczając granicę wraz z dziełem, może zajść potrzeba okazania służbom celnym certyfikatu autentyczności, który wystawiamy do każdego zakupionego w naszej galerii dzieła.


Dane osobowe, które nam zostawiacie nie stanowią przedmiotu handlu. Zbieramy je i przetwarzamy tylko w zakresie niezbędnym do realizacji umów sprzedaży, wyceny, oprawy, komisu, obsługi reklamacji i innych zgłoszeń, a także wymaganych przez prawo celów podatkowych, rachunkowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy czy finansowaniu terroryzmu. Szczegółowe zapisy na ten temat zawarliśmy w polityce prywatności.

Przewiń do góry